onsdag 1. april 2009

Brun og blid ;)

Var sliten etter jobb i dag. Den gryende vårstemninga ble avløst av snøbyger og jeg var trøtt. Så i stedet for å gå hjem, bestemte jeg meg for å ta en soltime og deretter busse opp bakkene. Kom 5 min for seint til bussen og måtte vente ett kvarter på neste. Så jeg spurte gutten på busstoppet om jeg fikk sette meg på benken ved siden av ham. Derfra begynte vi bare å snakke om løst og fast, - det er utrolig hvor mye fortere tida går når man har selskap, og det er utrolig hvor mye man kan lære om et menneske på 15 min! Artig vri på ettermiddagen!

Frokosttips:
Havregrøt med eple og kanel.
Lag havregrøt slik du liker den. I stedet for smør og sukker, tilsetter du eplemos og drysser kanel over. Nammm

Nå har jeg tent lys og koser meg med tv-kveld; Gossip Girl og Ugly Betty :) Gleder meg til påske!

1 kommentar:

  1. takk og lige måde:) Utrulig koselig med blogg å kunne lese og se ka andre som man ikke ser og høre så mye fra:)

    Tusen takk for alle tingene du nevner.Glede mæ mer og mer til bryllupet nu:) Det blir en spennende og innholdsrik dag trur æ;)

    *klem*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...