torsdag 30. april 2009

Folkefest!


Sol og fri! For en herlig kombinasjon og for en fantastisk dag!! Værgudene smilte til oss i dag, og jeg smilte bredt tilbake! På tur til byen i formiddag møtte jeg ei kollonne blankpolerte VIP-biler, med politiet i front, på tur til flyplassen for å hente dagens celebre gjester: Kongeparet sammen med den canadiske generalguvernøren, intet mindre :) Byen var pyntet med flagg, skolebarn var pyntet i bunader, barnehagebarn kom på rekke og rad med små vimpler, folk koste seg i parkene og i solveggen på Skarven og det myldret i sentrum denne torsdags formiddagen som antakelig ble den varmeste dagen så langt i år :) Lettrørt som jeg er, kjenner jeg at dette er stort. En kombinasjon av sol og vår, kongelig besøk og smilende is-spisende folk varmer hjertet mitt og jeg må bare smile til alt og alle ♥ Livet er herlig!!


Ordfører, Generalguvernør og Dronning




Gjestene fikk mange inntrykk i Storgata i dag.
Her ser de film fra Tvibit og bak står dansere fra samme hus.



VIP-biler og masse folk i Storgata


Fiskeriminister (og vertinne for lunsjen) Helga Pedersen venter på at hovedgjestene skal ankomme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...