tirsdag 14. april 2009

Vintage, værtegn og workout

Så var altså ferien over. Kom i går kveld til et Tromsø i regn og sludd. I dag snør det store filler. Et gammel værtegn sier at om det snør i dag, vil det komme 30 snøfall til før sommeren! -Bajs! Jeg velger å ikke tro på det, kjenner jeg... ;) Er så klar for vår nå!! Som alltid på denne tiden av året har jeg reiselyst. - Stockholm, Paris, Roma anyone?? hehe. Etter jobb i dag gikk jeg først en liten tur i byen, så trente jeg en god halvtime alene før jeg handlet masse deilige salatingredienser og dro hjem. Bra dag! Var innom Kappahl som lanserte sin nye vårkolleksjon i dag: Vintage Stories. Masse deilige martefarger: creme, pudderrosa, grålilla, lysgrå m.fl. Nydelig nattøy, blondesjal, kjoler, smykker og fine saker i romantisk stil; inspirert av 1920-tallets filmer fra Hollywood, postkort og gamle bilder. Kjeden trengte en fornyelse og dette er absolutt godkjent :)

PS! I morgen er fristen for å søke høgskoler og universitet:
www.samordnaopptak.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...