lørdag 21. mars 2009

Vi snakker lørdagspizza ;)

Det snør og snør og snør... Hadde rett og slett ikke lyst å gå ut i dag. Sov lenge og brukte deretter lang tid på badet :) Vasket klær og støvsugde stua. Men så bestemte jeg meg for å invitere Cathrine på besøk. Ble en skikkelig kosekveld med hjemmelaget pizza og tv :)
I mangel på fakler til hyggelig mottakelse, utnyttet jeg det faktum at det har snødd kraftig hele dagen, og at det derfor var masse løs-snø i skavelen ved inngangen: Jeg stakk knyttneven ned i snøen og puttet deretter et telys i hullet.
Og vips, hadde jeg ei fin snølykt :)

1 kommentar:

  1. heia marte:)

    for en utrulig fin blogg du har:) kjempe koselig å stikke innom:)
    la dæ il blogglista mi æ,håper det var greit.arig å se hva gamle barndomsvenner gjør:)

    klem veronica

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...