lørdag 4. april 2009

♬♪ Takk!

Var på konsert i kveld på Cirka sammen med Cathrine :) Var sliten etter jobb, men det var veldig koselig å gå ut en tur, ta et glass hvitvin og høre på Påls vakre musikk :) Intimt og koselig på Cirka - perfekt for denne typen musikk! Har kjent Pål ganske lenge, men ikke sett/hørt han på 4 år nå. Han imponerte meg veldig. Jeg visste allerede første sommeren vi møttes at han kom til å nå ut med musikken sin, så jeg ba om autografen allerede da :) Nå har han vunnet Rock mot rus, spilt på By:Larm og Øya-festivalen og gitt ut en LP faktisk :) Etter konserten sier han: "Skjønte du hvilken sang som handlet om deg? - Den gikk i dur ;)" Jeg ble målløs. At han som en gang ga meg mitt første kyss i ettertid skrev en sang om meg, betyr mye for meg. Takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...