søndag 19. april 2009

Fångat av en stormvind


Sto opp til snøstorm!! Bestemte meg fort at jeg ikke skulle utfor dør i dag. Satte meg godt til rette i sofa med puta på fanget og tvn på :) Deilig! Så ser jeg plutselig at døra på grillhuset i hagen står vidåpen! Vinden hadde tatt tak i den og snøfokket sto rundt det søte lille huset. Ååhhhh! Hadde absolutt ikke lyst å gå ut, men paret som bor oppe er tross alt 87 0g 90 år, så jeg kunne ikke akkurat vente at de skulle springe ut og lukke døra... Så jeg tok støvlene på meg, den store dunjakken rundt meg og grynnet til knærne. Nå er døra låst og ekstra krok satt på! Jeg er tilbake i sofa, har tent masse telys og koooser meg med god samvittighet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...