torsdag 21. mai 2009

Sweet like chocolate

17.mai ble en ny og sunn sjokolade lansert: "Ekte sjokolade"! Jeg fulgte ikke med på "Skaperen" i år, men har fått med meg at vinneren ble en sjokoladeprins :) Han har funnet opp en sjokolade laget av ekte, helst norske, råvarer. Søtsmaken sies å være bark i stedet for sukker eller kunstige søtningsmidler! De 3 smakene som foreløpig er lansert i serien har fått de flotte navnene «Rein kjærleik», «Magisk Mynte» og «Fruktig Appelsin». Gleder meg til å smake! Les mer her :) Sjokolade som gir god samvittighet liker vi!

Deilig med fri i dag :) Sitter fortsatt i koseklær med magasiner og en stor kopp te. Helt overskyet i dag, men ikke så verst temperatur! Litt antydning til regn i lufta. Og så jeg som hadde håpet på piknikvær... Jaja. Har ikke lagt noen store planer for dagen, skal bare kose meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...