torsdag 28. mai 2009

Pinseria

Så kom pinseria! Det slår ikke feil!! Våkna i dag til regn og sludd og vind. Same procedure every year ;) Jeg sløver på sofa med frokost-tv. Skal på jobbe 11-19 i dag. Nå gleder jeg meg til helg - langhelg til og med!! ♥

I går ble det bestemt at Eurosong blir i Oslo neste år, enten i Spektrum eller Fornebu Arena. Ble den beste løsninga, spør du meg. Tromsøordføreren har hatt mange komiske utspill for å få arrangementet til byen; først skulle han bygge tak over Alfheim og så foreslo han stortelt!! Tihi, jeg må bare le! Klart det hadde vært stas å ha et stort arrangement i byen, men vi må jo ha lokaler, ikke bare arrangere for å arrangere. Dessuten kan mai være en svært ustabil måned værmessig her nord. 17.mai i år var den varmeste på lenge, og i dag snør det... Men det blir andre muligheter for Tromsø, det er jeg helt sikker på! For vi kan, -klart vi kan! Det er Mandelakonserten et bevis på. Det ble også avklart i går at ESC blir flyttet til 29.mai pga. Champions League-finale den dagen som først var avsatt! Typisk at de akkurat det året måtte ha fotballfinalen på en lørdag. Årets finale var nemlig i går. Men jeg skal ikke si noe, vet det er mange fotballglade folk der ute. Men irritert, ja! Hadde passet så godt med 17.mai-feiring med ESC-gjester og mediefolk fra hele Europa. *sukk* Jaja! Alexander Rybak slipper sitt debutalbum i morgen, og for de som er nysgjerrig kan de høre flere av låtene her :) Nå gjenstår det å se hvem som får være programledere i finalen. Jeg ville valgt Lisa Stokke :) Hun er scenevant og snakker flytende engelsk (bor i London), noe som er viktig i denne sammenhengen. Dessuten er hun søt og ekte. Blir spennende å se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...