lørdag 30. mai 2009

Home, sweet home!

Det er så deilig med langhelg! Var SÅ klar for det nå! I går var jeg sliten, umotivert og uinspirert. I tillegg brente jeg meg på armen mens jeg strøk klær på jobb, -åhhh! Men så ble jeg hentet av ma&pa og vi kjørte hjem til Bardufoss :) Var så deilig å kunne skru av klokka da den ringte i morges, og bare ligge å sløve med god samittighet i verdens beste seng ;) Helt himmelsk! Kjørte en tur til Andselv i formiddag. Regn og vind, men ok temperatur. Kjøpte en søt sommerkjole, som jeg så på flere ganger i fjor, for 20 kr!! Restesalg/ lagerrydding. Genialt :) Nå skal vi bare kose oss inne, - er jo vær til det. Skal henge opp lysere gardiner, spille og synge, lage ting og nyte pinsehelga :)

"A house is built of walls and beams, A home is built of love and dreams"

Tips! Legg sjokoladen i fryseren. Smil & Krokanrull er perfekt :) Sinnsykt godt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...