lørdag 23. mai 2009

"Lørdag og pizza og deilig!" ;)

Pynta meg og gikk tidlig til byen i mårrest :) Musikk på øret og strålende humør! Skulle på jobb kl 11, så fikk tid å kikke litt. Masse folk i byen. Var bl.a. flere konfirmasjoner i dag. På torget fikk jeg kjøpt delige, nylagde vårruller - mmmm! I Storgata møtte jeg to guttunger som lurte på om jeg ville ha gratis pizza...! De ga meg Toro pizzabunn-mix og 2 pk pizzafyll + litt info om Midnightsun Maraton!! Litt forfjamset smilte og takket jeg :) Viste seg at Toro er sponsor for arrangementet som skal være i juni, og nå jobbet guttene å rekruttere deltakere, -ved å dele ut pizza! Litt spesielt :D Men jeg takker og bukker, for nå koser jeg meg med rykende varm pizza! GOD HELG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...