torsdag 7. mai 2009

Parfait


På denne dagen for 9 år siden ble jeg konfirmert! Vi hadde 2 meter snø på veranda, husker jeg...! I dag er det sol, bare veier, blomster i veggen og fin temperatur :) Rett og slett en nydelig vårdag! Utnyttet formiddagen maksimalt i dag. Startet med å steke omelett i ovnen og lage salat. Så pyntet jeg meg og gikk til byen med franske gloser på øret. Har nemlig fått et franskkurs på cd, som jeg har lastet inn på iPoden, så nå skal jeg lære meg noen nyttige setninger mens jeg går til og fra jobb :) Très bien! Neste stopp var H&M og Matthew Williamsons designkolleksjon som ble lansert i dag. Var veldig fargerikt, i kjent Williamson-stil. Og litt shopping ble det; fant en fin bikini med sterke farger og paljetter. Så fornøyd!! Klokka 11 møtte jeg mamsen min til koselig lunsj på Aunegården, og 12-19 var det jobbings. Nå sittter jeg i pysjen og koser meg med tv og magasiner. Je voudrais manger quelque chose...Jeg har lyst på noe å spise... tror jeg må ta en kikk i kjøleskapet ;) Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...