søndag 5. september 2010

SUNday!

Sitter på balkongen og nyter en varm og solrik søndag! Er flink pike og leser pensum faktisk! :) Dobbelt godfølelse ;) Hadde det ikke vært for støyen fra togene og hovedveien like under meg, hadde dette vært ren idyll. Har god oversikt her jeg sitter, og jeg har ikke tall på hvor mange som har gått søndagstur forbi huset her.  Men det forunderlige er at alle, absolutt alle, har hund! Ettersom jeg er redd for hunder, er jeg såre fornøyd med å befinne meg 3 etasjer over bakken akkurat nå :) Men tanken slo meg: - Hvem går egentlig tur med hvem? Hunden er aktiv av natur og behøver å bevege seg, så eieren tar den med på tur. Men er det ikke egentlig slik da at det er hunden som får eieren til å bevege på seg? Vi andre sitter jo tydligvis i solveggen eller foran tv'n fortsatt. Tror jeg må motbevise teorien min og gå meg en søndagstur! Til nærmeste kafé kanskje? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...