mandag 6. september 2010

{The Devil Wears Prada}

Ok, det er faktisk andre gang på tre dager at jeg ser denne filmen!! Fikk bare en intens lyst til å se den på lørdag og i dag fikk jeg den samme trangen. Lurer på hva det betyr. Hva det er som trigger meg så med denne filmen. Husker da den kom i 2006. Jeg bodde i Kongsberg og trivdes ikke med studiet mitt. Så fikk jeg 4 gratisbillettter til førpremiere med rød løper og goodiebags på kino i Oslo! Og den følelsen var bare ubeskrivelig! Følte at alt bare stemte! Fra vi satte foten på den røde løperen og når "Suddenly I see" strømmet ut over salen i det filmen startet...magic! Følte jeg svevde på en lykkesky da jeg kom ut i sola igjen. Er nok mye i filmen som apellerer til meg. Jeg elsker mote, magasiner, stilen, detaljene, karakterene. Det å mestre en jobb så godt som hovedpersonen etterhvert gjør er noe jeg virkelig ønsker selv. Riktig nok vet jeg ikke om jeg hadde taklet å jobbe for en slik sjef. Er muligens litt for sårbar til det, i tillegg til at jeg blomstrer mest i et positivt miljø der det gis tilbakemeldinger. Men jeg er og blir fascinert av denne godbiten av en film. Den vekker noe i meg som jeg ikke helt greier å sette ord på ennå, men one day... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...