søndag 12. september 2010

{Snurr film}

Var på kino i kveld og så filmen "Letters to Juliet". For en utrolig nydelig film!! Visste fra første bilde at denne filmen kom jeg til å like :) Og ikke bare like, men jeg ble fylt med en utrolig godfølelse og inspirasjon, og jeg følte at jeg svevde da jeg kom ut av salen. Den rørte meg veldig rett og slett. Jeg ser at den ikke har fått så gode terningkast over alt, og mange vil sikkert si den er forutsigbar og sukkersøt. Men når en film rører deg og gir deg en følelse som varer lenge etter skjermen har gått i svart, da får terningkast null betydning. Og det gikk plutselig opp for meg hvor individuell en filmopplevelse faktisk er. En film er en drømmefanger! Mine favorittfilmer inneholder ofte elementer av lykkelig kjærlighet, musikk og dans, mestring av det "umulige", moter og detaljer m.m. Og happy ending ;) hihi. Actionfilmer gir meg lite. Mens min venninne sa at actionfilma kunne vekke noe i henne ettersom hun en periode hadde lyst å gå i Forsvaret. Og det er jo akkurat det som er så fantastisk med filmer! De henter fram drømmer, lengsler, noe du selv ikke tør eller noe du håper å få til i framtida. Dette er riktig nok bare min teori :) Hva tenker du?  Uansett håper jeg høsten byr på fine, kule, spennnende, romantiske og morsomme filmopplevelser for deg! Enjoy!

1 kommentar:

  1. Heidi truer med at jeg må komme til å se denne filmen i når den kommer ut på kjøpefilm....

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...