lørdag 19. juni 2010

VICTORIA ♥ DANIEL

12:30   I dag er den store bryllupsdagen i Stockholm. Kongelige fra hele Europa, ja hele verden, er samlet i Sveriges vakre hovedstad. Allerede har det vært fest i flere dager. Torsdag var det "ungdomsfesten" på slottet og i går var det regjeringsmiddag etterfulgt av en fantastisk konsert for brudeparet. Det beste Sverige har å by på av artister var samlet for å hedre paret og nydelige kjærlighetssanger ble framført. Victoria var fantastisk vakker i en pudderrosa drøm av en kjole!! Noe av det vakreste jeg noen gang har sett!! Som avslutning på showet kom masse barn på scenen med blomsterkranser på hodet og flagg i hendene, og de sang så vakkert! Tårene silte!! Jeg elsker kongehuset! Og jeg elsker bryllupm så kombinasjonen er jo høytid deluxe for meg! Jeg er så lettrørt, så er bare å lete fram lommetørkle og nyte. Jeg har pyntet meg i blondekjole og nå skal mamma og jeg forberede litt mat, for vi blir sittende foran skjermen i hele dag! Ute høljeregner det, så det fins ikke dårlig samvittighet for å holde seg inne ;) Fortsettelse følger... ;)  (foto: Scanpix)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...