fredag 11. juni 2010

Sommer ♥ sykkel

Har en liten fascinasjon for sykler. Gamle sykler. Eller nye sykler i gammel stil. I Stockholm sykler nesten alle rundt på gamle sykler, gjerne i kjole og småsko, og det er såå fint! I dag tittet sola fram og temperaturen krøp opp til 19 grader! Deilig etter ei kald uke. Så jeg ble inspirert til å ta årets første sykkeltur på min skjønne, klassiske bysykkel :) Sykkelen kjøpte vi på brukthandel i Kongsberg da jeg skulle studere der og den var god som ny! Supergod å sykle på og fiin :) Kurv foran er jo et must! Praktisk til tusen :) Så jeg syklet en tur langs landeveien (les: E6) for å plukke blomster til pappas bursdag i morgen :) Ikledd ballerinakjole, tøysko og denimjakke! Hva skal man vel med Bergans da?? ;) Var langt mellom blomsterstilkene, men fant tilslutt en liten bukett, så i morgen skal jeg stå opp og dekke et lite sommerfestbord. Blir bra! Har koset oss på Pizzakjeller'n med verdens herligste naboer i kveld!! Glede mæ allerede til i mårra :D Men nå er det sengetid snart kjenner jeg! Er et kvarter til midnatt så jeg rekker akkurat å si "Gratulerer med dagen, Didrik!" ;) hihi. ♥ Sweet dreams ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...