søndag 27. juni 2010

Myggnettnatt

Har hengt opp myggnett over hele senga i kveld :) Våkna 02:35 forrige natt av ei irriterende mygg som jeg ikke fikk tak i. Fatter ikke at et så lite vesen kan lage så høy og intens lyd. Hører den jo selv om den er flere meter unna. Den er jo ikke farlig eller noe, selv om myggstikk klør intenst. Men lyden av den gjør at jeg ikke greier å slappe av. Hadde mest lyst til å stå opp. Varmt var det på rommet, men kunne ikke åpne vinduet heller for da ville det bare komme flere inn. Argh! Så i natt ligger jeg som ei prinsesse under en himmel av tyll :p Kjøpte den for mange år siden på Ikea, og det er virkelig genialt! Kan nok fortsatt høre om det er mygg i rommet, men nå vet jeg at den ikke kommer i nærheten av meg, så da går det liksom greit ;)

Har sett meg ut ei bok jeg har lyst å lese i sommer: "Carries dagbok". Den handler om Carrie Bradshaw før Sex and the City. Hun er 17 år og går siste år på high school. Er nok egentlig ei ungdomsbok, men tror mange kan ha glede av den som kjenner karakteren fra serien :) Dessuten elsker jeg coveret!! Er papir, men på avstand ser det ut som ei skinnveske :D Tydelig inspirert av Louis Vuitton! Me like!! Har lest de 3 første kapitlene i kveld fra Aschehoug her :)

God og myggfri natt folkens!
☆sweet dreams☆


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...