tirsdag 29. juni 2010

Brun og blid

De fleste har nok fått med seg at været her nord den siste måneden ikke har vært mye å skryte av. 7,5℃, vind og regn har vært standarden. Og jeg ble bare mer og mer værsyk. Irritabel og lei og ingen lyst til noe som helst. I natt drømte jeg at det snødde og var helt hvitt på bakken. Husker at jeg i drømmen ropte ut: "Det er juli og det snør"!  :p Men så våknet jeg til sol fra skyfri himmel!! Endelig! Er ingen tvil om at jeg er løve og styres av sola. Tvert var humøret snudd og energien tilbake! Tørket støvet av bikinien og sprang ut på veranda, og der har jeg vært i hele dag :D Herlig!! Cirka 20℃ i skyggen, og det er jo en enorm forbedring! I vår vidunderlige verandakrok mot sør ble det helt perfekt i sola :) Litt farge fikk jeg også, hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...