mandag 21. juni 2010

På skattejakt

Nok en dag med regn, og i dag snur sola!! Har ikke sett mye til den i det siste. Men sånn er det bare, så da får man finne på noe gøy inne i stedet :) Jeg satte på deilig musikk og gikk på skattejakt i kjelleren :) Vi er en familie som samler på alt mulig, så det er mye rart å finne. Men i dag skulle det bli en dag der jeg fant ting jeg ikke hadde ventet. Som dere sikkert har skjønt, elsker jeg magasiner, bryllup, kjoler og vakre bilder. Derfor kjøpte jeg en gang et svensk bryllupsmagasin som jeg falt for. Jeg bestemte meg for å ta vare på bladet og ikke klippe i det, slik jeg vanligvis gjør med magasiner. Men plutselig forsvant bladet under en av flyttingene mine. Og jeg har lett og lett og i det siste, motvillig, ansett bladet for tapt. 3 år har gått og i dag dukker det opp rett foran meg i kjelleren. I ei eske som har stått på rommet mitt, men som jeg aldri kunne finne på å lete i. Sammen med det fant jeg flere fine blader, utklipp av bilder og nyttige artikler :) Så gøy!! Ble superglad! I tilegg fant jeg invitasjonen til min tantes bryllup i 1994, der jeg fikk være brudepike :) *stolt*. Og i samme boks lå siste brikken i favorittpuslespillet mitt fra jeg var lita. Er et lite brett med ulikt formede brikker som passer sammen i mange ulike kombinasjoner. Nå er det endelig komplett igjen :) Men er interessant hvordan ting bare plutselig dukker opp. Godt er det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...