onsdag 16. juni 2010

Fine dager

Har vært i Tromsø siden søndag og kom hjem i dag :)  Så herlig å komme til byen min igjen! Mandag var det koselig bytur med mamsen min, etterfulgt av kafébesøk og kino med venninne Annabell :) Jeg hadde fikset 2 gratisbilletter til førpremieren av "She's out of my league" kl 18. Herlig, passe hysterisk sommerkomedie!! Me like ;) Den varte to timer, så da rakk vi også "Sex and the City 2" 20:30 :p Midnightsun kinomarathon!! Sistnevnte film har jeg ventet på i 2 år, så nå var det på tide! Fantastiske antrekk og herlige venninner! Helt gull :) I går møtte jeg en av mine skjønne optikervenninner, Cathrine, på kafé. Har ikke sett hverandre siden desember, så det var så gøy å møtes igjen! Godt å ha henne i tromsøbyen!! Gleder meg til nye sprell i løpet av sommeren :D

I kveld har jeg byttet kalender til et nytt skoleår i min fine planlegger :) Blanke ark og som er klar til å fylles med morsomme opplevelser og forelesninger. Vet mange mener pc og mobil med kalenderfunksjon er det eneste man behøver, men jeg må ha papir og penn for hånden. Er vel litt old fashioned på det området ;) Hver sommer siden jeg var lita skolepike har jeg elsket å få ny dagbok. Gjøre den personlig og fylle inn alt man gleder seg til :D Anbefaler alle å ta fram gamle skoledagbøker og lese i dem. HAHA! A-plan blir med ett litt kjedelig... men likefullt det er en kalender og jeg liker å ha kontroll og planlegge :) Er ganske god på å huske ting, men er en trygghet å ha det nedskrevet. Får sortert kaos i hodet når jeg får det på papir. Det gjeder egentlig det meste, ikke bare datoer :)

Ellers nyter jeg lyse sommernetter! Er så vakkert!! Vurderte riktig nok å kjøpe votter i byen i går... lengter veldig etter sommervarmen nå!! Men det er sommerferie uansett hva gradestokken sier, jeg har bestått alle vårens eksamener med gode resultater, er omgitt av familie og venner og livet er herlig! Regn og vind, - men sol i hjerte, sol i sinn! ;)

Trøster meg med at det er samme temperatur i Sør Afrika nå, og da høres det liksom ikke så ille ut når man våkner til 6 grader :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...