søndag 2. mai 2010

♥-helg

Jeg har hatt ei fantastisk fin helg!! ♥ Fredag tok min venn Geir meg med på en kafé jeg ikke visste om. Og det var sååå koselig der! Nydelig stil og deilige kaker. Perfekt! Bildene ble litt mørke, måtte snikfotografere litt med mobilen. Trivelig stund :) Så dro jeg tilbake til hybelen der vi hadde grilling i høljeregn... Heldigvis overbygd balkong ;) Etterhvert kom det flere gjester og det utviklet seg til spillkveld :) Først Twister, så Alias og tilslutt Poker.

Kom meg i seng litt før halv4, men sto opp kl 9 for å lese kunsthistorie på biblioteket...som var stengt! Hadde vel ikke helt fått med meg at det var 1.mai, selv om jeg egentlig var fullt klar over det. Heldigvis hadde jeg handlet før helga! hehe. Regnet høljet ned og flaggene i byen sto beint ut pga vind. Hadde bare lyst å kose meg under dyna med film. Men det lysnet på ettermiddagen :) Så var det på med nyinnkjøpt blondekjole og sette seg på bussen til Asker :) Søte Katinka hadde et intimt og utrolig koselig bursdagskalas. Helt perfekt kveld! 3 jeg kjente og 4 nye, men kjempesøte jenter :) Deilig pai og rødvin, mye latter og artig quiz! Dro hjem med nye bekjente og et stort smil om munnen ♥ Tusen takk, vennen!

I dag sto jeg tidlig opp og bakte brownies og stekte kanelsnurrer. Dekket bord og ordnet til dagens eksameslesing sammen med 4 venninner. Spiste, jobbet, tok bilder og diskuterte renessanse i 5,5 timer! Flinkisa!!

Bursdagsfin :)

Venter på gjester

Brownies i ovnen ;)

 Inngang på kafeen :) Me like!

 Fine vindua!

 Romantisk interiør i den gamle smia :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...