lørdag 29. mai 2010

Just like a CIRCUS !

Fikk utlevert siste eksamensoppgave for semesteret i går, og det ble å designe webside for et sirkus!! SÅ gøy! Og ekstremt utfordrende!! :) Har masse inspirasjon, men ønsker nå å få en klar idé som utkrystalliserer seg. TAKK! ;)

Og i kveld braker det løs! Det største sirkuset som finnes: Eurovision Song Contest!! :D Jeg gleder meg sååååå! Har elsket det siden jeg var lita jente, og i dag skal jeg oppleve det live! Blir GULL!! Vet ikke helt hva det er som gjør meg så fascinert. Tror det er stemninga og en herlig tradisjon. En dag i året med glitter og glam og Europa samla til felles fest. Det er jo bare vakkert :D Og, ja, mye av musikken og sceneshowene er helt håpløst dårlige, men det gjør ingenting. Tvert imot, det blir enda mer gøy fordi det vekker assoiasjoner til de rarest ting og man kan le seg skakk. Norge vant første gang det året jeg ble født og neste gang da jeg fylte 10. Og nå er det vår tur å arrangere igjen sommeren jeg fyller 25 :D I tillegg har Norge 50-årsjubileum i eurovisionsammenheng :) Det blir en magisk aften!!

HEIA NORGE! HEIA DIDRIK! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...