torsdag 29. april 2010

Kom mai, du skjønne milde!

Har så mye å glede meg til framover :D Først er det bare tanken på at det går mot sommer og varmere tider. Så er det 17.mai, og det er jo alltid kos ;) 29.mai er det finale i Eurovision Song Contest og jeg har billetter!! Gleder meg sååå! ♥ Dagen jeg leverer siste eksamen er det premiere på Sex and the City 2 på kino!! Har ventet lenge på det! Blir så bra!! I tillegg er det prinsessebryllup i Stockholm 19.juni, og for en ekte royalist er det en dag som skal markeres ;) Love is in the air! Har ikke lagt sommerplaner ennå, men det skal bli helt topp! Har faktisk jubileum i år... Jeg fyller 25! Det må jo feires :) Det er så godt å ha noe å glede seg til! Det er en egenskap jeg har hatt siden jeg var liten. Alt som kan markeres skal markeres :)  Min utfordring til deg i dag er å tenke gjennom hva som får deg glad og hva du gleder deg til denne våren :) Det kan være bittelite eller kjempestort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...