søndag 30. mai 2010

WHAT A NIGHT!! ♥

Good morning Europe, this is Drammen calling ;) Eurovision Song Contest 2010 er historie og vinneren ble... TYSKLAND! No surprise egentlig :) Jeg sa tidlig at Tyskland kunne bli en utfordrer, og fikk jo rett i det :) Fengende og søt låt, så jeg er fornøyd. Min andre favoritt, Tom Dice fra Belgia, gjorde ei nydelig framføring alene på scenen med sin gitar ♥ LOVE! Han lå lenge på 2.plass, men endte på 6. plass. Dyktig i allefall! Min kjære Didrik gikk det ikke fullt så bra for. Endte på 20.plass, og han fortjente så mye bedre! Men det var uansett helt magisk å sitte i salen da Didrik kom på scenen og hele salen brøt ut i allsang til My Heart is Yours mens han sang!! Frysninger! Tror kanskje han ble litt overveldet der han sto :) Han er en vinner uansett!

Vi kan være stolte av arrangementet vi som vertsnasjon har levert, og det aller meste så ut til å gå etter planen :) Bortsett fra Jimmy Jump som kuppet Spanias framføring ved å hoppe opp på scenen og joinet danserne. Så fikk han sine 15 seconds of fame. Ganske ufarlig og artisten var svært proff i måten han taklet situasjonen på. Vi i salen som satt litt langt fra scenen fikk ikke med oss hva som utspilte seg, og ingen forklaring ble gitt på hvorfor Spania plutselig sang som nr 26 også, hehe. Gikk heldigvis bra :) Kjolene til programlederne gidder jeg ikke kommentere engang. Krise. Lysdesignet var helt ubeskrivelig kult!!!! Ellers var det helt vilt å danse flash-mob-dansen sammen med 18.000 mennesker - for en fest!! Tschawe fra Madcon satt bare et par stoler rett foran meg da han startet sangen! Kjempegøy!! Frankrikes låt blir nok årets sommerlåt rundt på strendene i Europa, så bare forbered dere på en sommer med rumperisting ;) Stemninga sto i taket for Island, og Danmark leverte et gjennomført plagiat som gikk rett hjem hos folk. Ikke skjønner jeg... Hehe. Serbias dukkemann lagde show med Ovo je Balkan og jeg digger den :D

FOR EN KVELD, FOR EN FEST!!!! Virkelig et øyeblikk verd å dele og en opplevelse jeg vil huske resten av mitt liv!! ♥ TAKK!

1 kommentar:

  1. kan tenke mæ det var opplevelse åfå være med på Gran Prix 2010,du var der liksom:)E så enig i masse a det du skriv,lysan var fantastisk,madcom sin pausesang var inmari digg og meet så fengende,franrikes bidrag blir vi å høre myyye av..me like.Kjolan var KRISE!!! og sist men ikke minst all ære til tyskland si Lena,fengende og likanes:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...