torsdag 27. mai 2010

Kjolemiss

1.semifinale
2.semifinale

Som alle sikkert har fått med seg, elsker jeg Eurovision Song Contest! Og jeg gleder meg helt sinnsykt til lørdagens grand finale!! I kveld er andre semifinale og det blir gøy! Har akkurat sett bilder fra første "dress rehearsal" før kveldens show. Er dessverre skuffa over kjolene til programlederne :( Både tirsdagens og kveldens kjoler er så kjedelige!! To så utrolig vakre damer og et glitrende show uten like, og så er dette det beste de kunne lage til vertinnene? I tillegg er det 2 designere som ellers lager så fantastisk vakre kjoler; Leila Hafzi og Ove Harder Finseth (les: Mette-Marits brudekjole!). Matche gjør damene heller ikke. Håper håper håper at de har noe bedre i skapet til finalen! De skulle hatt kjoler som nesten tar pusten fra deg! Ok, det var dagens lille hjertesukk. Alt annet er gull :) Jeg nyter fridagen min og skal bare kooose meg i hele dag ♥

Bildene er lånt fra minmote.no og eurovision.tv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...