søndag 16. mai 2010

An update

Nå er det litt for lenge siden jeg har oppdatert bloggen min! Beklager det!! Forklainga er ganske enkel; det er eksamenstid for fullt! Første ukeseksamen i design er overstått og energinivået har vært ganske lavt etter det. Nå leses det kunsthistorie fram til torsdag og deretter markedsføring. Ute ligger tåka på hustakene og det pøsregner! Greit lesevær egentlig ;)

I går tok jeg meg lesefri og reiste til Oslo i bursdag :) Lille Helene, som jeg er fadder til, fylte 1 år!! Hun er så nyyydelig! ♥ Kjempefin dag og koselig å møte litt slekt igjen :) Tilbake i Drammen hadde vi kunsthistoriequiz hos Noor :) Innser at jeg har en jobb foran meg... Men trivelig var det i allefall! ;)

I dag er det 1 år siden vi vant Eurovision Song Contest i Moskva! What a night :D Dermed nærmer finalen seg med stormskritt! *Krible i magen* :) Gleder meg stort! I morgen er det selveste 17.mai og jeg håper fortsatt på godvær. Er visst i nord man burde vært, for der melder det sommertemperaturer. Jeg bestiller herved fint temperstur og oppholdsvær! Gjerne litt sol også hvis det lar seg gjøre ;) hehe.



Lille gullet ♥ Gratulerer med dagen, Helene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...