onsdag 26. mai 2010

Ahhh, for en deilig dag!

Hadde siste skriftlige eksamen for semesteret i dag! Markedsføring :) Hadde lettere panikk i gårkveld og følte ikke jeg kunne noen ting! Hater å ikke ha kontroll over situasjonen eller det som forventes av meg. Heldigvis fikk jeg fine oppgaver i dag, og jeg gjorde et ærlig forsøk. Ikke topp, men kan umulig være stryk heller! Er så lettet!! Nå har jeg hele morgendagen fri til å gjøre akkurat det jeg vil :) Love it! Nå svinser jeg rundt og prøver å finne antrekk til den store Eurovision-finalen på lørdag!! Gleder meg <3 I går var første semifinale og min favoritt, Tom Dice fra Belgia, kom videre, hvilket betyr at jeg får høre han live :) Sweet! Og Didrik såklart ;) I dag har jeg hatt dilla på Tysklands bidrag faktisk! Ganske lite tysk låt spør du meg, men fengende ;) De er også direktekvalifisert til finalen, så det er kjekt :) Nå skal jeg dukke inn i klesskapet igjen :) See you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...