søndag 7. februar 2010

Vår i sikte

Våknet til fantastisk påskevær! Sol fra klar himmel og snødekket landskap så langt øyet kan se :) Herlig! Jeg har gått meg en fin tur på strandpromenaden langs elva. Masse smilende mennesker :) Fant meg en liten bar flekk på en benk og satte meg der med musikk på øret og notatboka mi i fanget. Deilig inspirasjon :) Tok meg en tur på skattejakt på biblioteket etterpå. Elsker å bla i bøker om moter, interiør, mat, fest/bryllup og astrologi. I tillegg har de et stort utvalg magasiner :) Passer meg bra!

Selv om det er vakkert med slike vinterdager, kjenner at vårfølelsen kommer sigende, og at jeg lengter mot bare gater, småsko og lette klær. Butikkene er begynt å fylles med lys denim og transparente småblomstrede bluser. Gleder meg! Jeg får alltid vårlengsel i februar, sånn er jeg bare :) Om 5 uker reiser vi til Roma, så da får vi kanskje en forsmak på våren :) Ikke så varmt, men likevel... leste at der er 5-15℃ i mars, så det blir bra! Og når vi kommer hjem er det påske, og da er det liksom greit med kaldvær, snø og sol igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...