søndag 21. februar 2010

Murta ♥ langhelg

Langhelg er noe av det beste som finnes! Startet med vellykket bursdagsfest for Jonas på torsdagskvelden. Fredag var deilig kosedag med nytt Elle i posten og Trivial Pursuit på kvelden :) Jørn og jeg vant, så da var det ekstra gøy :p hihi. I går reiste jeg til Oslo i snøværet og hadde en nydelig dag! Ankom hovedstaden 10:30, og det var nesten ikke et menneske å se... Begynte nesten å lure på om det egentlig var søndag, hehe. Men var nok været som bremset folk. 8 minusgrader og det snødde vannrett..brrr! Gikk til H&M som slapp Sonia Rykiels kolleksjon i går :) Artig å få se hele, men ble ingen kjøp. I stedet kjøpte jeg sesongens fineste denimjakke - I'm in love! Ekstra gøy var det når jeg skulle betale og fikk vite at det var 25% avslag pga medlemskort :D Me like! I tillegg fant jeg den fantastiske veskehengeren som jeg skrev om for litt siden :) Var på tur å bestille den fra Paris, men så fant jeg den plutselig i Oslo i går!! Har ikke sett den i Norge før :) Helt genialt! Veldig fornøyd med andre ord ;) Ble også kafébesøk sammen med min fetter Hans Christian, Hanne og lille Helene :) Utrolig koselig!! Har ikke sett dem siden nyttår, og lille vokser så fort :) Hun er bare verdens nydeligste baby! 9 mnd er hun blitt nå :) Smelter totalt når hun smiler! Skikkelig sjarmtroll! L O V E


Ellers kan jeg komme med et tips: Ikke stikk fingeren i øyet! Cornea/hornhinna er det punktet på kroppen som er mest følsomt for berøring, det er rett og slett veldig vont! Så logisk tenker du sikkert nå, - hvorfor i all verden tipse om det? Jo, såklart greide jeg på mystisk vis selv å gjøre det i går. Sto på badet og fjernet sminken og plutselig glapp hånda og jeg stakk fingeren med lang negl i øyet og klorte meg! Husker ikke hva eller hvordan det skjedde for det skjedde så fort at øyelokket ikke rakk å lukke seg! Syyyykt vondt!! Skjønner hvorfor jeg ikke ble optiker nå. Jeg torde ikke se meg i speilet på et kvarter, haha. Er så redd for å skade øynene mine. Føltes nok verre enn det var. Så i dag har jeg et halvt rødt øye. Svir litt fortsatt, så skulle nok skylt med noe. Tips takk, kjære optikervenner ;)

Ellers er det påskevær ute og jeg vurderer å ta meg en tur ut. Kanskje en kafétur og prøve veskekroken ;) hihi. Har lyst å se den nye disneyfilmen på kino også. Den har fått veldig gode kritikker og skal ha mye av den gamle disneymagien over seg :) Det liker vi! Ha en strålende dag, folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...