mandag 8. februar 2010

⟣ The golden ticket ⟢


Jeg har billett til Eurovision Song Contest!!!!! ☆ O'lykke!! Dette blir GØY!! Føles som jeg har vunnet i Willy Wonkas lotteri :) Det var kaos på nettet i morges da billettene ble lagt ut klokka 9. I løpet av 20 minutter var hele Telenor Arena utsolgt! De første 60 sekundene ble det solgt 1000 billetter! Ganske vilt!! Da jeg endelig kom gjennom, var jeg så skjelven at jeg nesten ikke greide å skrive navnet mitt, og hjertet dundret. Jeg har elsket grand prix-sirkuset siden jeg var bitteliten, og var aldri i tvil om at jeg skulle få tak i billetter. Har hele tiden tenkt "når jeg får billetter", ikke "hvis jeg får", - det gikk opp for meg mens jeg ventet på tur :) Og mens klokka tikket, mobiliserte jeg og sa til meg selv at nå må du virkelig holde fokus på at de billettene er dine. The Secret svikter aldri :) Happy happy!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...