lørdag 6. februar 2010

En liten tur på butikken...

En bølge av inspirasjon og kreativitet kom til meg nå :) Satt litt småtrøtt og uinspirert på rommet mitt og manglet lys over skrivebordet. Hadde glemt å kjøpe lyspære da jeg var ute tidligere. Så gikk jeg en snartur ned på butikken og fikk masse energi :) Så på alle vakre blomster og på folk og alt :) Så nå har jeg tatt på meg en sommerkjole, rosa kinn og tent lys på rommet :) Skal lage litt forskjellig tror jeg. Må fixe litt til kostymet mitt til karnevalet på fredag, fikk en designidé og gleder meg til Melodi Grand Prix i kveld :) På mandag legges billetter til Eurovisionfinalen i Telenor Arena ut for salg, og jeg har så lyst!! Noen som vil bli med?? Glitter, glam, show og stemning! JA takk!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...