fredag 12. februar 2010

Karneval!

I dag er det karneval - HURRA! Jeg elsker å kle meg ut og planlegge kostymer :) Og så er det så gøy når ale har gjort en innsats før festen :) I år blir det ganske improvisert. Har aldri likt å kjøpe ferdige kostymer, men synes det er ei artig utfordring å lage noe selv med utgangspunkt i det jeg har. Blir mer personlig og unikt da. Ble så fascinert og inspirert av dette vakre bildet av harlekin. Harlekin er nok den mest kjente av figurene i det venezianske karnevalet. Så jeg blir en mix av harlekin, klovn og amor kanskje :p Valentinklovn tror jeg blir ganske beskrivende ;) Har ikke kjøpt noe nytt, bare satt sammen det jeg allerede har :) Og så har jeg sydd en tyllkrave for å ha under blusekraven :) Hvite harlekinrutede strømper, bluse med stor krave og ballongshorts-suit. Med hjerteveske og sminke og oppsatt krøllet hår tror jeg det blir bra :) Gleder meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...