søndag 22. november 2009

Sweet Sunday!

Sto opp til sol fra klar himmel på lørdag! Hurra! Pyntet meg i min nye røde kjole og gikk en liten tur til byen for å få utbytte av dagslyset. Er så mye fint å se nå når det nærmer seg jul og jeg får så lyst til å lage ting og pynte til jul :D Satt et par timer på skolebiblioteket og leste til eksamen og deretter gjorde jeg ferdig en designoppgave som skal leveres på tirsdag :) Godt!

I dag har jeg lest mer og laget ei tidslinje ut fra notatene mine :) Inne i en god arbeidssteam nå og det føles godt! For første gang har jeg funnet et studium der det føles fint å studere, og ikke eneste gang har jeg vurdert å slutte.

Ellers har jeg fått med meg finalen i Skal vi danse og Karsten vant fortjent! Fikk frysninger av første dansen! Mia sitt avslutningsshow var også fantastisk! Har så lyst å lære å danse og på nyåret byr det seg kanskje en sjanse...? ;) Gleder meg!


Bloggen har fått en litt ny look idag. Er bare for ei stund, - tenkte jeg måtte pynte litt til jul ;) Neste søndag er faktisk 1.søndag i advent! Og mandag er første eksamen. Tida flyr og eksamensnervene har satt inn. Derfor har jeg ikke vært så flink å oppdatere bloggen. Beklager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...