torsdag 5. november 2009

Coco Chic

Nå er jeg på nett to steder! Har opprettet en ny blogg faktisk! cocochic.blogg.no er adressen til den nye bloggen. Den nye skal ikke erstatte denne bloggen! Den er bare i tillegg :) Coco Chic er nemlig mitt magasin på nett :) De som kjenner meg vet at jeg elsker magasiner og ettersom jeg studerer Visuell Kommunikasjon tenkte jeg at dette kunne være et artig prosjekt :) Det har ingenting med skolen å gjøre, men er en måte for meg å trene på Adobe-programmene samtidig som jeg får holdt på med noe jeg elsker :) Så dette er en prøve! Spennende :) Håper du vil følge med på begge. Jeg skal legge ut link når jeg har oppdatert Coco Chic. Blir nok ikke så ofte som her, but still ;) xoxo

1 kommentar:

  1. Weee! Gleder meg til å sjekke det ut! :D Addicted.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...