tirsdag 3. november 2009

Schweinerai

Så fikk jeg altså svineinfluensa. Lå strak ut med feber og vondt i kroppen etter skolen på fredag. Har vært syk hele helga, men denne uka er jeg i bedre form. Bare den stygge hosten ville gi seg. Må være hjemme fra skolen til fredag fordi jeg fortsatt kan smitte andre. Jaja, er bare å følge de råd man får.
Ute høljeregner og blåser det. Jeg har kokt meg en stor kopp Roiboosh-te, pakket meg inn i pledd og lytter til James Taylors album One Man Band. Utrolig behagelig musikk!

Det har blitt november siden sist jeg skrev og kommer noen datoer verd å merke seg:

  • Førstkommende lørdag, altså 7.november, er Den Store Kinodagen over hele landet, hvilket betyr kinobilletter til 1/2 pris hele dagen! Det kan man like :D 
  • Søndag 8.november er det Farsdag!
  • Lørdag 14. november slippes Jimmy Choo for H&M. Se hele kolleksjonen på nett allerede nå!
Skal jeg fortelle en hemmelighet? Allerede 6.desember slippes neste designkolleksjon fra H&M. En undertøyskolleksjon fra franske Sonia Rykiel! I februar fortsetter samarbeidet med Rykiel og da får vi en kolleksjon i strikk pluss accessories. Sonia Rykiel kalles gjerne "dronningen av strikk", så dette blir spennende. Men denne kolleksjonen er bare tilgjengelig i 250 butikker over hele verden, så vi får krysse fingrene.

1 kommentar:

  1. Endelig en oppdatering! Har titta, og titta, og titta, og titta..og titta litt til! Tror jeg er litt sånn småavhengig av bloggen din, hihih.
    Det motegreiene er mer din ting, men det høres jo litt spennende ut da ;}
    <3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...