torsdag 26. november 2009

Ønskeliste

Har litt lyst å slå et slag for ønskelister i grunn. Er så vanskelig å vite hva folk egentlig ønsker seg, så hvorfor ikke fortelle hverandre det? Og veldig ofte kommer jeg ikke på noe når folk spør. Blir såklart kjempeglad uansett! Og det eneste jeg virkelig ønsker meg til jul i år er å kose meg hjemme i nord sammen med familien! ♥ Deilig mat, synge og spille, sove lenge, peiskos, pynte, kooooose oss!! Heimlengsel nå ja ;)
Men her er altså årets materielle liste dersom noen i familien skulle ha lyst å spleise på noe :)

1.Hvit iPhone
2. Hvite ørepropper til iPod
3. Italiensk språkkurs fra EarWorms
4. Dvd: The Proposal
5. Teskjeer med rosemønster fra Rice/Rafens 89,-/12stk
6. Gardner's Art through the Ages, international student edition. 13.utg.
7. Abonnement Elle Interiør/ Bolig Pluss/ Costume
8. Gulvpute fra Kid Interiør
9. Gavekort på billetta (kino/ teater/ Eurovision Song Contest)
10. Støvletta fra Bullboxer (39/40)


Ellers skal jeg til Roma i mars, så reiseguide, visuell ordbok og lommepenger kommer godt med ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...