mandag 30. november 2009

1 down, 3 to go

Første eksamen overstått, - hurra! Likte oppgavene og skrev så blekket sprutet ;) Eneste jeg mislikte var at vi fikk skrive max 2-3 sider på de to lengste oppgavene, og jeg kunne sikkert skrevet det dobbelte på den ene i allefall. Men men... Han må jo ta hensyn til det når han retter. Godt å være i gang med eksamenstida. Torsdag er neste, så nå er det bare å lese videre :) Peis på! haha.

I morgen er det 1.desember og jeg skal prøve å komme med tips, ideer og info til dere hver dag :) I tillegg skal jeg prøve å finne noe personlig som skjer hver dag og får meg til å smile :)

1 kommentar:

  1. Så flott at du likte første eksamensoppgaven. E sikker på at det gikk strålende. Lykke t med den nye utfordringa på torsdag. Klem Anne-Lise

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...