tirsdag 24. november 2009

1 mnd til jul!! ♥

Åhh, jeg er så glad! :D Har framført og levert siste oppgaven for semesteret idag, og har fått godkjent alle 9 på første forsøk :D Hurra! Lov å være litt stolt av seg selv da vel :) Nå sitter jeg på biblioteket og prøver å få lest litt til eksamen. Nærmer seg med stormskritt nå! Har heldigvis lesedager ut uka nå slik at jeg kan ha fullt fokus. Eksamen på mandag!! Wish me luck :)























Her er designoppgaven jeg leverte i dag :) Skulle stilisere et afrikansk dyr, velge land og produkt, for så å designe logoen og uteseendet til produktet og tilslutt lage en plakat :)

4 kommentarer:

  1. Dette er jo design i særklasse. Likte den!

    SvarSlett
  2. Jeg fikk lyst på sjokolade!!

    Nammetinamnam!

    SvarSlett
  3. så spenstig den ble! lagt merke til at elefanten som står på en trekant ser ut som et hjerte?? Hehe

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...