lørdag 9. april 2011

{Sommer i sikte}


















I dag fikk vi en forsmak på sommeren her på Østlandet :) Sol fra klar himmel, 15-17 grader og nesten vindstille! Helt vidunderlig deilig! Gikk først en tur til byen for å se på livet :) På torget var det bondens marked, isspisende mennesker og hos blomsterhandlerene bugnet det av vakre farger. På H&M fikk jeg en forsmak på den nye Conscious Collection som jeg skrev om i februar :) Hele kolleksjonen slippes torsdag 14. april. Er bare å glede seg! Resten av dagen har jeg tilbragt på balkongen i oppbretta bukse og  bikinitopp! Fantastisk deilig å kjenne sola varme, og litt farge fikk jeg også. Men ozonlaget er svært tynt over Norge akkurat nå, så det er viktig å smøre seg godt. Fant en bikini som jeg forelsket meg i, men den var utsolgt på nett. Kom i butikken og da var det bare noen få igjen, men akkurat i mine størrelser :D Happy! Ønsker alle ei solfylt helg på alle måter!!

1 kommentar:

  1. Ååååh, heldiggrisen som har vår. Vi har bare slaps og, en annen type vår : (

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...