onsdag 13. april 2011

{Påskeferie}




I dag leverte vi semesterets siste obligatoriske oppgave, så dermed kan jeg vel si at påskeferien har startet - med strålende sol og varme :) Deilig!! Gleder meg til å komme hjem til vakre nord, men skal først være flink og lese litt til eksamen resten av uka. Håper været holder seg like vakkert som nå! Var en tur i byen sammen med Heidi for å feire at vi hadde levert oppgaven. Og da fant jeg en fotsid kjole til 49,- og 3 filmer til samme prisen! Skal sies at jeg hadde et gavekort på filmene da ;) Men føltes likevel som et bra kupp! Tihi. Veldig fornøyd! I tillegg har jeg fått mange magasiner i posten den siste uka! Ett hver dag, faktisk! Kom nemlig over et valentintilbud der man kunne få en gratis utgave av KK, MAG, Henne og Cosmopolitan! Krysset såklart av for alle ;) Og det var ingen forpliktelser heller, bare en gave til alle kvinner på Valentine's Day! Supert for en magasinelskende student! I tillegg abonnerer jeg på ELLE og Costume, og alt kom denne uka :p Perfekt timing, fordi vi kjøper alltid magasiner til påske. Kos på hytta :) Både mamma, tante, kusina mi og jeg er svært glad i slikt lesestoff ;) Og nå er alt klart for filmkveld også! Gleder meg stort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...