tirsdag 5. april 2011

{Ny start}


Etter å ha stirret på en skjerm og kodet html/php hele helga og forrige uke, smakte det med en fridag i dag! Har vært så mange oppgaver og mye som har skjedd den siste tiden, så jeg har vært ganske sliten. Men i dag tillot jeg meg å ha en fridag hjemme uten å måtte noe som helst. I går vasket jeg klær og i dag fikk jeg ryddet rommet og skiftet på senga. Har også ryddet litt på dataen og sortert bilder. Er så godt å få orden på ting igjen, og mens jeg rydder rundt meg føles det som alt blir ryddigere i hodet også :) I ettermiddag fikk jeg lyst til å jogge litt på treningssenteret. Kjøpte meg et superpraktisk belte med utgang for øretelefoner. Sitter godt og tar ingen plass. Virkelig genialt og kostet bare 79,- på H&M! Kjenner at jeg har en gryende energi og at jeg er inspirert til å komme i bedre form og få mer overskudd :) Håper det varer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...