onsdag 30. desember 2009

Brrr...

Heisann hoppsann! Sitter faktisk på badegulvet og blogger i kveld :) Takk for varmekabler!! hihi... Vi kom nemlig fra Tromsø i kveld og det var bare 7,4 grader inne! 20 minusgrader ute og nydelig måneskinn! Magisk! Så nå fyrer vi i ovnen og har koset oss med pizza fra Joker'n :) Kjempekoselig bytur! Besøkte tante og onkel, og i dag kom lille gudbanet mitt fra Oslo med sine foreldre. Hun er sååå søt!! ♥ sussepå.

Har ikke skrevet siden julaften nå, men jeg har bare koset meg! Masse god mat og besøk :) Jeg nyyyter virkelig ferien! I morgen er det nyttårsaften og da blir det kalas hos noen naboer :) Gleder meg!
Så var det nyttårsforsetter da... Tror det fort bare blir med ordene når vi sier alt vi skal bli flinkere, slankere, sunnere osv. Men samtidig er det jo ikke så dumt å tenke over hva man ønsker å gjøre. I år har jeg tenkt å sette meg mål som jeg har lyst å gjøre, slik at det ikke blir et ork. Så her er noe av det jeg har lyst til i 2010:
  • lære å danse pardans (salsa m.fl)
  • lære litt italiensk før romaturen i mars
  • synge i gruppe, flerstemt sang
  • gå på konserter og teater
  • le masse
Ønsker alle et fortryllende flott og godt nytt år!! ♥  Fyll det med gode opplevelser!

1 kommentar:

  1. Gode planer det Marte... Positive ikke negative nyttårsønsker=)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...