tirsdag 8. desember 2009

ⓛⓤⓚⓔ №8

Adventa er kanskje den tida på året vi er flinkest å skrive kort og brev til hverandre. Vi tenker gjennom årets begivenheter og ønsker hverandre alt godt for høytida. Det er en hyggelig tradisjon :) Kort kan også være en fin dekorasjon. Etterhvert som du mottar julekort, henger du dem opp med små kleklyper på et bånd for eksempel i et vindu eller på veggen slik jeg har gjort :) Nå har jeg ikke mottatt noen julekort ennå, men jeg har hengt opp vakre postkort jeg har samlet gjennom årene :)

Tips! Fristen for å sende julebrev og pakker innenlands er 16.desember i følge posten.no. Good to know ;)

Dagens smil: Tante Britt ringte :) Det var koselig å skravle litt, for i dag har jeg hjemlengsel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...