onsdag 2. desember 2009

ⓛⓤⓚⓔ №2

Det er advent, og adventas farge er lilla. Det røde får evt vente til siste uka! Ingen nisser skal fram ennå!! Men stemninga skal komme krypende, og for meg betyr det apotekets kongerøkelse (beste julelukta!) og julemusikk :) I sommer fant jeg endelig et gammeldags englespill! Dette er faktisk et ekte svensk produkt så de solgte det på Skansen :) Husker tante hadde et lignende da jeg var lita, og det vekker gode minner :) Når lysene tennes danser englene rundt og plinger på to bjeller. Veldig fascinerende for ei lita jente :)

Dagens smil: Jeg er blitt forsidepike på Driv Inkubators informasjonsfolder! Bare illustrasjonsbilde da, men gøy likevel :D Ved siden av står teksten "Fra idé til suksess!". Me like :)

1 kommentar:

  1. Åååh, så den på rommet ditt, og den er så fiin! Jeg har lyst på sånn!! :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...