torsdag 17. desember 2009

ⓛⓤⓚⓔ №17


I dag må jeg bare dele min fantastiske gårdag!! Den var helt eventyrlig bra!!! ♥ ♥ ♥
Jeg startet juleferien med at jeg reiste fra Drammen til Oslo for å ha en kosedag i hovedstaden mens jeg ventet på å ta flyet hjem kl 19. Kaldt, men fint i en julepyntet by. Til lunsj møtte jeg mitt nydelige gudbarn, Helene (7mnd), og hennes søte mamma Hanne :) Vi trillet til United Bakeries i Palleet og fikk oss et bord der :) Helene bare gliser med sine to små tenner nede i munnen - gudmor smelter! ♥ Plutselig ser jeg kronprins Haakon og kronprinsesse Mette-Marit utenfor!! De kommer inn, går rett forbi bordet vårt og stopper like ved for å snakke med ei dame ved nabobordet vårt! Og dama var Linn Skåber!! Så ser jeg på skrå til neste bord og der sitter Christian Strand (fra "I kveld")! Kronprinsparet, som jeg synes er helt fantastiske, ble lenge sittende ved nabobordet vårt og de er like vakre og flotte i virkeligheten som på bilder :) Etter ei stund kom også Mette-Marits mamma! For et surrealistisk kafébesøk! Det skulle ikke stå på kjendismøter denne dagen, for i byen så jeg i tillegg smykkedesigner Celine Engelstad, en av guttene fra Tufte IL (han som jakter på autografer) og tilslutt forfatter/historiker/politiker Hans Olav Lahlum. Artig!!

Så kom jeg endelig hjem til vakre nord til mamma og pappa og et julepyntet hjem. Det var så utrolig deilig!!!!!  Jeg er veldig hjemmekjær! ♥ Der ventet et ommøblert pikerom, som var så vakkert og så "meg" at tårene trillet. Det som var nytt var skapdørene som var byttet ut med skyvedører av speil, noe som gjør at rommet virker større. Pappa hadde i tillegg bygd skohyller inni skapet :) Perfekt! Og så flyttet på møblene, slik at det lille rommet ble bedre utnyttet :) Er så fornøyd og takknemmelig at jeg har ikke ord! Til kvelds spiste vi brød med mammas julerull, hvitløksdressing og rødbeter, noe av det beste jeg vet!

Og for å krone denne utrolig flotte dagen fikk jeg vite at jeg har fått A på min første eksamen i år! Er så stolt og glad og lykkelig :)

Tusen millioner takk for slike dager!! Dagens smiiiiil :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...