onsdag 29. juni 2011

{Employee of the Month}

O'yes, that's ME!! Tenk, sånn stas - jeg ble månedens medarbeider for juni på nyjobben min på Vero Moda :) Rørende å få så gode tilbakemeldinger og jeg er veldig kry akkurat nå. Virkelig en fin gjeng med dyktige og søte jenter jeg jobber sammen med, så jeg har vært kjempeheldig med sjef og kollegaer. Har vært en heftig førstemåned med mye nytt å lære, så denne utmerkelsen ble en herlig bekreftelse på at jeg har gjort noe riktig da ;) I premie fikk jeg en genser vi akkurat har fått inn på butikken og et diplom =) Veldig fornøyd! Nå har jeg tatt sommerferie og gleder meg stort til å reise hjem til det vakre nord <3 Bestille soooool! Happy day!!

2 kommentarer:

  1. Wow, gratulerer, Martemor! :) Det er stas, veittu! Håper du koser deg på nyjobben, og at du nyter sommeren "imellom slaga"! Go'klem!

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk :) Ja, d va veldig artig! No e æ ferdig for sommeren og e kommet hjem til vakre nord i strålende sol <3 Livet e herlig! Nyt sommeren, søte du! Klemmmm

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...