søndag 5. juni 2011

{All good things come to an end}

Beste klassen!! <3 Viskom09
For ei intens tid de siste 10 dagene har vært! Mange avslutninger og nye begynnelser. En følelsesmessig berg-og-dalbane! Jeg har fullført mitt andre år på viskom og går inn i siste året av bacheloren til høsten! Tida har gått så fort sammen med den fantastiske gjengen!! Etter å ha levert semesterets siste eksamen, var alle samlet til tidenes avslutningsfest! Stor stemning, mye latter og ville påfunn, akkurat som alle viskomfester skal være ;) Var litt vemodig å ta farvel med halvparten som tar neste semester i utlandet. Blir å savne dem veldig! Heldigvis er vi en fin gjeng som fortsatt blir i byen, så det er godt! :) Gleder meg til nye sprell med dem! Samtidig har Katrine og nesten alle guttene mine flyttet ut av sekstetten *snufs*. Børsas beste bofellesskap blir aldri det samme! Enormt takknemmelig for 2 fine år sammen, og blir aldri å glemme denne tida! Har blitt mange tårer den siste uka, men er bare godt å kjenne at jeg har blitt så glad i alle sammen! Er også enormt glad for at Hanne flyttet inn i mars og vi trives godt sammen. Håper vi får inn en fin gjeng her igjen :) Johannes har ikke flyttet ennå, så vi tre har hatt filmkvelder hele denne uka! Koselig!! Endelig fått sett Black Swan, Kongens Tale, The Switch og The Back-up Plan :) Herlige filmer!!

Men det har også vært tid for nye begynnelser! Jeg har fått meg jobb på VeroModa og skal jobbe her hele juni :) Mye å sette seg inn i og nye mennsker å bli kjent med, men det går bra og jeg er så glad de valgte meg blant over 150 søkere til 3 stillinger! Happy!! Denne helga har jeg hatt frihelg og det i fantastisk sommervær!! Drammen var visst landets varmeste sted i går! LIKER! Vi hadde bursdagspiknik ved stranda i gårkveld, med utsikt rett over elva til Postgirobyggets utekonsert. Og en fremmed nakenbader sto for pauseunderholdninga...hahaha. Kvelden ble avsluttet på Diskoteket i storsalen på Union Scene :) Nok en epoke som er over, men det var gøy så lenge det varte!! Har gitt meg mye :) Herlig gjeng det også! Mange kapitler avsluttet på kort tid, men jeg er klar for å begynne på neste! Som sagt: Ny uke - ny måned - nymåne - nye muligheter!!

Grilling på stranda med bursdagsbarnet og hennes kjæreste :) Koselig kveld

           

                         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...