mandag 28. mars 2011

{Rocka drømmenegler}

    
Ett strøk  -  To strøk

Med fare for å framstå som en rosablogger med mitt andre innlegg på kort tid om neglelakk, så tar jeg sjansen likevel :) Ja, jeg har litt dilla på neglelakk, men dette deler jeg fordi jeg synes historia er litt morsom. Det har seg sånn at like før jeg sovner så er det nesten som jeg drømmer i våken tilstand. Da bare renner det tanker og bilder gjennom hodet mitt. I vinterferien var jeg hjemme i nord og slappet totalt av i den gode senga mi. Plutselig fikk jeg opp et bilde av neglene mine med et design jeg aldri har sett før. Det minnet om fransk manikyr, bare i sort! Den hvite randen på tuppen var sort og over hadde jeg en transparent sort lakk. Jeg åpnet øynene og tenkte at dette må jeg huske fordi det var så annerledes, og husker at jeg reagerte veldig på den transparente, sorte neglelakken, fordi det har jeg aldri sett før. Dagen etter henter jeg posten og får lov til å åpne mammas brev fra parfymerikjeden Esthetique. Der forteller de om den nye kampanjen Dior Addict som Kate Moss fronter OG legger til at Dior har kommet med Rock Coat, EN TRANSPARENT, SORT OVERLAKK!! Er ikke det helt utrolig?? Hadde et gavekort på parfymeriet, så da måtte jeg jo bare ha den. Ble litt kult, sant? :) På tuppen har jeg brukt fargen Smokey Grey fra IsaDora. Dior Rock Coat er ei bra investering ettersom du kan gjøre om alle lakkene du har fra før og gi dem en mørkere nyanse og et mer rocka preg. Veldig gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...