onsdag 9. mars 2011

{onsdagskos}

United Bakeries har åpnet i Drammen, så i dag var dagen for å teste det ut ;) Var ferdig på skolen til lunsj og ute haglet det, så da tok Heidi og jeg turen til den sjarmerende kafeen :) KOS! Masse lekre søtsaker i disken som fristet! Godt med en velfortjent pustepause midt i alt oppgave- og eksamensstresset :) I tillegg fikk jeg gjort et lite kupp i byen ved å finne treningstightsen jeg har ønsket meg (men ikke visst verken merke eller navn på) på halv pris!! LOVE!!! Så nå gleder jeg kveldens treningsøkt for å veie opp for sjokoladeterten jeg unte meg på kafé ;) Bra deal! hihi. I kveld er arrangerer kreftforeningen gratiskonserten Vinterlyd på torget. Kanskje en kveldsaktivitet å vurdere om regn- og haglbygene gir seg?! :)

 
Bilde fra United Bakeries i Oslo før jul. 
Men samme selskap og samme kosfaktor denne gang :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...