søndag 20. mars 2011

{Make a wish!}


I natt var det mulig å se den største fullmånen på 19 år! Den var hele 14 prosent større og 30 prosent lysere enn vanlig. Fantastisk syn! Ettersom vi allerede hadde flyttet sofa ut på balkongen, måtte man jo benytte anledningen til å nyte denne begivenheten ut i de sene nattetimer. Med telys og pledd, god mat og kramgoda låtar på radio (les: På dansefot, P1 *fliremæihjæl*), ble dette en trivelig aften sammen med min room mate Katrine. Jeg har nok undervurdert underholdningsverdien som ligger i norsk dænsebændmusikk. For ikke å snakke om de glimrende tekstforfatterne som finnes i miljøet. Spesielt flott synes jeg det er at lytteren slipper å tenke selv. Her er det rett på sak, og det burde nesten vært en egen pris for flest rimord. I tillegg er det jo imponerende å komme på så mange ord/setninger etter hverandre som egentlig sier akkurat det samme. "Du og jeg, jeg og du, oss to, sammen!". Hohoi! Jaja, hver sin smak :) Kan jo ikke nekte for at vi hadde det trivelig i allefall, så da har de kanskje oppnådd sitt formål. Ble en koselig kveld med venninneprat og utallige latteranfall!

Plutselig så jeg det største stjerneskuddet jeg noen gang har sett!! Var helt fantastisk! Så da fikk jeg ønske meg noe ☆ Hva jeg ønsket meg kan jeg jo ikke røpe her! Men jeg lover å skrive om det når det går i oppfyllelse ;)

When you wish upon a star
makes no difference who you are
Anything your heart desires will come to you!"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...